facebook
top-right.gif, 901B
LOGO

FAQ

Máte kamennou prodejnu? Je možné vaše výrobky vyzkoušet?
Rádi Vás přivítáme v naší vzorkovně v Novém Jičíně, kde jsou vystaveny všechny výrobky. V pracovní dny 8.00 - 15.30. Kromě toho jsou naše výrobky nabízeny (a vystaveny) na několika místech v České republice. Mapu autorizovaných prodejců s vystavenými výrobky najdete zde. Doporučujeme před návštěvou kteréhokoliv autorizovaného prodejce ho napřed kontaktovat a ujistit se, že má vystaven právě ten konkrétní výrobek, který chcete vidět a vyzkoušet. Nákupem u našeho autorizovaného prodejce získáváte výhodu kompletního autorizovaného servisu ve vašem městě!
Můžu vám zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, ze zákona máte právo při objednávce přes internet na vrácení zboží (z naší strany vrácení peněz) ve lhůtě do 14 dnů. Je nutné, aby zboží bylo dobře zabaleno a aby k nám dorazilo bez jakékoliv újmy. Po jeho kontrole u nás Vám vrátíme vaši platbu. Podrobnosti vrácení zboží viz obchodní podmínky – bod D.
Co když dostanu balík zjevně poškozen?
V tom případě je nutné řidiče pozdržet a požádat ho o vyplnění Zápisu o škodě, který je povinen mít u sebe. Společně otevřete karton, zjistíte a zapíšete přesný rozsah škody (jednoduchý popis) a odhadnete výši škody. Po odjezdu řidiče nám zavoláte a dohodneme co nejrychlejší nápravu. Dalším jednáním s přepravcem vás obtěžovat nebudeme, ostatně přepravu jsme objednali my a my také budeme vymáhat škodu po přepravci.
A když zjistím poškození až po rozbalení krabice?
Ještě ve lhůtě do dvou dnů od předání máme šanci zapsat zápis o škodě a domáhat se vyplacení u přepravce. Jen nám prosím co nejrychleji zavolejte. Mějte, prosím, připraveno číslo balíku. V našem společném zájmu je balík po obdržení co nejdříve rozbalit. Je-li poškozen zvenčí (i na první pohled drobná změna, např. lehce promáčknutý roh kartonu), může uvnitř znamenat velkou škodu.
Jak přesné jsou barvy potahů? Potřebuji potah doladit k barvě malby.
Samozřejmě, že se snažíme, aby na našich stránkách byly co nejvěrnější odstíny "skutečných potahů". Je ale nutné si uvědomit, že každý monitor může zobrazovat v jiných tónech a také, že každé oči přenášejí svůj subjektivní dojem barvy. Chcete-li si být jistí, vyžádejte si u nás nebo našeho prodejce fyzický vzorník potahů.
Je záruka 5 let na celý výrobek? Včetně potahu?
Ano, u židlí FREAKY, FREAKY SPORT, ACTIKID A2, ACTIKID A3 SMILE, MYPONY a u všech stolů a jejich příslušenství je skutečně záruka 5 let na kompletní výrobek včetně potahu. Židle MYFLEXO a SMARTY mají záruku 3 roky. Záruka se samozřejmě nevztahuje na možná mechanická poškození, např. ostrým předmětem, ale na otěruvzdornost za běžného domácího použití - ano.
Co vlastně znamená FAQ?
Je to zkratka anglického frequently asked questions, v češtině často kladené dotazy. Jelikož by česká zkratka silně připomínala nejmenovaný průmyslový kolos, většinou je používán anglický originál.
Pokud jsme nezodpověděli váš dotaz - neváhejte nás prosím kontaktovat. Děkujeme.
bottom.gif, 398B
Produkty • FAQ • O nás • Kontakt • Košík • Obchodní podmínky • Home
MyPony • Freaky • Freaky Sport • Actikid A2 • Actikid A3 Smile • Smarty • Profi3 • Junior • Racing • Příslušenství